torstai 27. elokuuta 2009

syksy saapuu

sipuliinkin. pensaissa näkyy jo punaisia ja keltaisia lehtiä.
ostin jo ensimmäisen erän kukkasipuleja, täytyy vain odottaa ettei pistele maahan liian aikaisin.
Tänään olen ollut onnellinen: olen katsellut syksyä, olen kulkenut metsässä, olen väsynyt ulkoilmasta.
kissani syyttävät silmät jäivät mieleeni kun lähdin aamulla. ei se minua tarvitse päivisin, nukkuu kaikessa rauhassa minun tyynylläni. haluaa kuitenkin syyttää...

päiväni ei sujunut suunnitelmien mukaan. Nukuin ja odotin saunan lämpenemistä, kun ystäväni tuli ja kiskoi minut mukaansa. Jouduin soittamaan miehelle, etten ehdi puhumaan normaaliaikaan. kummallista kuinka sitovaa sekin on, joku sovittu aika puheluun, vaikka minulla ei mitään erikoista ohjelmaa olekaan ja toisaalta ei ole mitään asiaakaan miksi puhua ylipäänsä mitään.---- kissa tuli syömään.

kummallista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti